T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
İSTANBUL / SİLİVRİ - 80 Yıl Cumhuriyet İlkokulu

eTwinning Projemiz: "I'M LEARNİNG, I'M SHARİNG, I'M HAPPY"

Proje hakkında

Mutlu olmanın en önemli yollarından birinin yeni şeyler keşfetmek olduğu saptanmıştır. Çocukların öğrenmekten ve dünyayı keşfetmekten büyük keyif aldıkları ve bunun sonucu olarak mutlu oldukları sonucundan yola çıkılarak projemizi planladık. Oyun Tabanlı Öğrenme: Oyun-tabanlı ortamlar öğrencilerin aktif olarak ilgilenip faaliyetlerini bireysel sürdürebilecekleri bir araç olmaları yanında, yaparak-yaşayarak öğrenmelerine fırsat tanıyan ortamlar sunar.

Hedefler

Projedeki ortaklar ile etkinlikler işbirliği içerisinde yapılacak öğrenciler oyunlarını öğrenirken dersleri oyunlarla tekrar edecektir. Öğrencilerin yaratıcı oyunlarla etkinliklere katılım, derslerin web 2.0 araçları ile eğlenceli hale gelmesi, öğrenciler arasında işbirliği ve paylaşımların artması, zamanı verimli kullanmak, dersleri severek öğrenmesi projemizin amaçları olarak belirlenmiştir.

Çalışma Süreci

Projenin başlama aşamaları; Ortak plan hazırlanması, öğrenci ve öğretmenlere projenin sunulması, proje ile ilgili ön test hazırlanması, Ebeveynlerin izin belgeleri alınması. Öğrencilerin projeye kaydedilme süreci.Proje ile ilgili tanıtım broşürleri hazırlanacak ve sergilenmesi. Öğretmenler kendilerini, öğrencilerini, okullarını ve ülkelerini tanıtmaları, (Video sunumları, padlet, fotoğraflar vb. Oluşturma).Blog paylaşılması ve üyelerin katılımının sağlanması.İletişim ve yaygınlaştırma için facebook ve whatsapp grupları oluşturulması.Öğrenci ve öğretmen afiş tasarımlarının yapılması.Web 2.0 araçları kullanarak ortak etkinlikler planlanması. Etkinliklerin okul panolarında sergilenmesi. Ortak çalışmaların paylaşılması. Proje bitimi ve eksiklerin tamamlanması olarak belirlenmiştir.

Beklenen Sonuçlar

Proje sonunda ortak ürün olarak, müfredat kapsamında işlediğimiz oyunlardan ortak dijital kitap hazırlanacak. Dijital beceri geliştirmelerinde web 2.0 araçlarının artan kullanımı ile projemizi pekiştirmiş olduk. Öğrencilerde motivasyonda artış, farklı kültürlere ve oyunlarına ilgi artması,Web 2.0 araçlarının tanınması, okullar arasındaki işbirliğinin artması, öğrencilerimizin yabancı dil becerilerinin gelişmesi projemizin olumlu katkısı olarak hedeflenmektedir.

 

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 02.04.2022 - Güncelleme: 02.04.2022 01:48 - Görüntülenme: 172
  Beğen | 2  kişi beğendi